Sprzedaż kończy się za

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Jak to działa?

Na tej stronie znajdziesz materiały, z których możesz korzystać w trakcie promocji – oczywiście, możesz też tworzyć własne treści. To baza, która – mam nadzieję – pomoże.

Jeżeli potrzebujesz czegoś innego, napisz do mnie – postaram się pomóc.

Podczas sprzedaży kupujących będzie zliczała specjalna wtyczka – informacje o jej działaniu znajdziesz poniżej.

Informacje o kursie w pigułce – PDF do pobrania

MATERIAŁY, KTÓRE MOGĄ CI POMÓC

TREŚĆ

Co to w ogóle jest Etsy? To amerykański portal sprzedażowy. Wirtualna, globalna platforma, skupiająca Twórców i Kupujących, lubujących się w nietuzinkowych, unikalnych przedmiotach.

Po co kurs? Samo założenie sklepu na Etsy jest darmowe i proste. Jednak wystawianie produktów, bez znajomości mechanizmów platformy, nie będzie przynosiło upragnionych rezultatów. Uczestnicy kursu dowiedzą się m.in.

– jak zdobyć klientów na całym świecie

– jak wystawiać swoje produkty, jak je fotografować i opisywać

– jak dobierać odpowiednie słowa kluczowe

– jak się reklamować, promować i dotrzeć do większej liczby odbiorców

– jak zbudować sklep, aby w pełni oddał ducha i filozofię Twojej marki

Kurs zawiera nie tylko informacje o samym Etsy, ale również niezbędną wiedzę z zakresu: fotografii, księgowości, prawa obowiązującego przy międzynarodowych transakcjach, nadawania przesyłek zagranicznych (kurierskich i za pośrednictwem Poczty Polskiej), zwiększania widoczności swojego sklepu poprzez działania na portalu Pinterest.

Dla kogo? Dla osób zajmujących się wszelkiego rodzaju rękodziełem, malarstwem, grafiką, projektowaniem, tworzeniem tutoriali, wyrobem dodatków do produkcji hand made, fotografią.

– dla początkujących, którzy dopiero planują założyć swój sklep na Etsy i chcą zarabiać na swojej kreatywności

– dla tych, którzy obawiają się międzynarodowej sprzedaży, a jednocześnie chcą spróbować swoich sił na tym polu

– dla zrezygnowanych, którzy porzucili swoje sklepy.

Jakie problemy rozwiązuje kurs?

– oszczędza ogromną ilość czasu potrzebną na samodzielne wyszukiwanie (i weryfikowanie informacji)

– daje możliwość rozwiania wątpliwości pod okiem Ambasadorki Etsy i w grupie osób

– pomaga w reaktywowaniu “martwego sklepu”, jeśli ktoś kiedyś próbował na Etsy, ale zniechęcił się brakiem sprzedaży

– daje w jednym miejscu wiedzę o Etsy, podstawach fotografii, potrzebnych zagadnieniach księgowo-prawnych, Pintereście

– pomaga w uniknięciu najczęściej popełnianych błędów i wyznaczeniu strategii rozwoju sklepu


OBRAZY

DIY, czyli obrazy i elementy, które możesz wykorzystać jako bazę albo nakładkę na swoje treści (mają np. wolną przestrzeń w środku albo przezroczyste tło):


WIDEO

Krótkie odpowiedzi Zunki Cichos:

jej historia – jak to się stało, że sprzedaje rękodzieło i uczy sprzedaży na Etsy

pobierz plik wideozobacz na Youtube

dlaczego to robi?

pobierz plik wideozobacz na Youtube

dlaczego warto być na Etsy?

pobierz plik wideozobacz na YouTube

dlaczego warto uczyć się właśnie od niej?

pobierz plik wideozobacz na YouTube

dla kogo jest ten kurs?

pobierz plik wideozobacz na YouTube

“Wywiad” z  Zunką:

– dlaczego warto być na Etsy – dlaczego warto uczyć się od niej – jej historia – dla kogo jest ten kurs

pobierz plik wideozobacz na Youtube

– historia Zunki – dlaczego to robi (why) – dlaczego warto uczyć się właśnie od niej

pobierz plik wideozobacz na Youtube

JAK ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ SPRZEDAŻ?

Jak zwiększyć swoją sprzedaż? W programach afiliacyjnych praktykuje się czasami takie rozwiązanie, że Partner polecający kurs może swoim odbiorcom zaproponować bonus od siebie. Jeśli masz coś, co nie wymaga od Ciebie dodatkowego nakładu pracy czy kosztów (np. gotowy e-book, checklista, inny pdf, nagranie webinaru, Twój mini kurs…), możesz to zaproponować swojej społeczności. Jeśli chcesz, możesz też stworzyć coś nowego. Jeśli bonus będzie dla Twojej społeczności wartościowy, jest prawdopodobne, że zwiększy to sprzedaż z Twojego linku afiliacyjnego.

Ważne: warto zaznaczyć, że dostarczenie tego bonusu nastąpi po zakończeniu sprzedaży kursu o Etsy, bo właśnie wtedy prześlę do Ciebie raport wykazujący, ile osób skorzystało z Twojego linku i kto kupił kurs z Twojego polecenia.

Jeśli nie masz pomysłu, a chcesz coś zrobić, napisz do mnie, coś wymyślimy.

I ostatnia ważna sprawa: to absolutnie nie jest obowiązkowe, jednak może mieć znaczny wpływ na wyniki Twoich działań.

Co jeszcze możesz zrobić? To w dużej mierze zależy od Twojej publiczności, ale to

kilka pomysłów na Twoją promocję:

– wstawiać posty w Twoich social mediach – na Facebooku, Instagramie, Twitterze

– opowiedzieć o Twoich wrażeniach z wnętrza kursu

– powiedzieć, dlaczego Twoim zdaniem Twoi odbiorcy skorzystają na zakupie tego kursu

– zmienić zdjęcie w tle (cover photo) na Facebooku – na stronie firmowej i/albo na prywatnym profilu

– napisać post na blogu

– wstawić na stronie/blogu baner

– wysłać informację w newsletterze

– wstawić informację o kursie do stopki Twoich maili

– umieścić informację w swoich grupach na Facebooku

– rozpocząć dyskusję o tym, czy warto sprzedawać swoje rękodzieło poza Polskę, jak najlepiej docierać do swoich potencjalnych klientów itp.

Zastanów się, kim są Twoi odbiorcy, czego mogą potrzebować tuż przed tym, zanim zdecydują się na sklep na Etsy, jak możesz pomóc im na tym etapie, czego mogą chcieć od Ciebie? To pomoże wymyślić odpowiednie treści.

PRZYKŁADY DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I BONUSÓW Z I EDYCJI KURSU

Kurs “Sprzedawaj na Etsy…” kupiło w 1 edycji aż 147 osób! Z czego 65% miejsc zostało sprzedanych za pośrednictwem Partnerów Afiliacyjnych.

Poniżej kilka przykładów, jak wyglądało to w praktyce:

Agata Dutkowska z Latającej Szkoły, wysłała do swojej bazy newsletterowej wiadomość, w której informowała o kursie.

Zaproponowała też bonus w postaci zamkniętego webinaru dla osób, które kupiły kurs z jej polecenia.

(treść wiadomości opublikowana za zgodą Agaty)

Portal MamoPracuj przygotował artykuł z wywiadem z Zunką Cichos.

Bonusem dla osób, które kupiły kurs z ich polecenia, był wywiad z twórcami, prezentujący ich markę i sklep na Etsy.

Justyna Kwiatkowska z Zadbanej Finansowo zaprosiła Zunkę do wywiadu w formie transmisji live na Facebooku.

A jako bonus zaoferowała miesięczny dostęp do jej Programu Prosperujący Pasjobiznes.

Ola Budzyńska – Pani Swojego Czasu, podzieliła się informacją o kursie w swojej grupie na FB.

OPINIE UCZESTNICZEK KURSU

Świetna oprawa graficzna, czytelność, podział na moduły, tematy – wszystko perfekcyjnie zorganizowane i zapięte na ostatni guzik. Łatwo poszukać treści, których się w danym momencie potrzebuje. Zero chaosu ale za to dużo spontaniczności 🙂 Świetny pomysł z przedstawieniem się – super na rozruch grupy. Poczucie humoru, otwartość, komunikatywność i zaangażowanie. Polecam Wasz kurs! Świetna robota Drogie Panie 🙂

Katarzyna Gajdzińska

Link do sklepu: SlowSilverJewelry

Konkretnie, kompetentnie i kreatywnie :)Przed rozpoczęciem kursu miałam drobne wątpliwości, które bardzo szybko zostały rozwiane. Dziewczyny naprawdę profesjonalnie potraktowały swój projekt. Rzetelnie przygotowały materiały, zarówno filmy/streszczenia i webinary na żywo. Jestem szczególnie wdzięczna za webinary z gośćmi, teraz temat cła nie jest mi straszny 😉 oraz za trzymanie ręki na pulsie. Na każde pytanie otrzymałam odpowiedź, choć nie musiałam zbyt wielu ich zadawać, bo interesujące mnie informacje odnalazłam w treści samych kursów. Dziewczyny postarały się także o miłą oku oprawę wizualną, odmienną do każdego z modułów. Brawa dla Zunki za ogrom wiedzy i dla Asi za sprawne ogarnianie grupy i kontaktu z nami!

Marta Norenberg, Sztuk Kilka

Link do sklepu: YourLittlePieceOfArt

Podoba mi się cała koncepcja kursu, zarówno od strony graficznej, wizualnej jak i merytorycznej. Bardzo pomocne były wszystkie bez wyjątku filmy z Zunką, jak również webinary z ekspertami. Organizacyjnie kurs dopięty na ostatni guzik, profesjonalnie poprowadzony, terminowy i z duszą. Na tę chwilę mogę stwierdzić, że tematy zostały omówione w sposób wyczerpujący. Dla mnie, jako początkującego właściciela sklepu na Etsy, wszystkie informacje były bardzo pomocne. Kurs był bardzo intensywny, ale jak dla mnie optymalny. Część informacji już znałam wcześniej, więc było mi łatwiej. Z przyjemnością utrwalałam sobie wiedzę.

Bea Marciniak, BLASK

Link do sklepu: BLASKstudio

Przed kursem nie wiedziałam kompletnie nic zarówno o samym Etsy, jak i o sprzedaży internetowej ogólnie. Dzisiaj mogę śmiało powiedzieć, że uczestnictwo w kursie pozwoliło mi na ułożenie realnego planu działania, aby w przyszłości móc sprzedawać swoje digitalne twory. Ogromne wrażenie robi kompleksowość kursu – wszystko od A do Z w przystępnej formie, nie było żadnego zagadnienia, na które nie znalazłabym tu informacji. Na plus także dynamiczna strona kursu, dostosowana do urządzeń mobilnych, która się nie zawiesza, nie wyskakują błędy przy odtwarzaniu. Dzięki temu mogłam się szkolić w każdym miejscu i czasie mając przy sobie tylko telefon. Ćwiczenia i checklisty – nieocenione pomoce, dzięki którym pomimo tego, że otworzę sklep na Etsy dopiero za jakiś czas (a od ukończenia kursu sporo już minęło), będę wiedziała, jak się do tego zabrać bez konieczności wertowania kursu, przerabiania od nowa, jest to świetna “instrukcja”, co w jakiej kolejności zrobić. Na plus też wiele zagadnień poza Etsy odnośnie samej sprzedaży – mogą się przydać nawet wtedy, gdy ktoś nie zamierza otwierać sklepu na Etsy tylko chce prowadzić sprzedaż na swojej własnej stronie internetowej. Ten kurs to ogrom serca i wiedzy, a wszystko podane w otoczeniu przesympatycznej, stworzonej przez Zunkę i Asię atmosfery, jaka przez cały okres szkolenia panuje w grupie na FB i aż zachęca do pracy. Polecam wszystkim totalnie zielonym – wyjdziecie z kursu oświeceni!

Julia Szczotkarz

Wszystko bardzo ładnie i przejrzyście przedstawione. Cieszę się z filmików / nagrań, bo nie bardzo mam czas czytać a filmik mogłam sobie puścić w czasie pracy (manualnej), a do tekstów zaglądałam w czasie pracy na Etsy. Bardzo mi się podobał webinar i kontakt z księgową. To były dla mnie trudne tematy, ale w kursie zostały tak przystępnie podane, że pomyślałam że nie jest to takie straszne. A jeśli chodzi o filmiki i live Zunki to mogłabym je słuchać w kółko i niektóre faktycznie przesłuchałam kilka razy. Konkretnie i jasno wszystko przedstawione a do tego przemiły głos, sposób mówienia i aparycja. Nie wiem czy rozkręcę sprzedaż na Etsy, ale kurs jest dla mnie bardzo wartościowy, aż mi jest głupio że sprzedając trochę w internecie zaniedbywałam tyle ważnych spraw jak zdjęcia, opisy itd. Kurs przyda mi się ogólnie do sprzedaży internetowej.

Gosia Grodzka

Link do sklepu: Maruna

Ten kurs to moc i wielki kop do działania, którego potrzebowałam, żeby ruszyć z miejsca! O sklepie na Etsy marzyłam od dawna, ale nie miałam wystarczającej motywacji, żeby samej za to się zabrać;) *Ogromna wiedza została sensownie podzielona na moduły a tygodniowe podsumowania live’em z Zunką pozwalały utrwalać wiedzę. Dodatkowe materiały i porady ekspertów to kolejny plus a możliwość zadawania tysiąca pytań w grupie to nieoceniona pomoc i skarbnica wiedzy* z której można skorzystać również po zakończeniu kursu. Ponadto pdfy ze streszczeniami, które są na zawsze mogą długo posłużyć w pracach nad sklepem 😉

Joanna Ratajczyk

Link do sklepu: ColourConcept

Bardzo podobają mi się filmiki, Zunka wszystko super prosto tłumaczy i zwraca uwagę na takie szczególiki, o których bym nawet nie pomyślała. Oprawa graficzna jest cudna, organizacja jak dla mnie też ok. Polecam kurs dla osób, które już mają prosperujące firmy i chcą się dalej rozwijać.

Małgorzata Grześkiewicz, Lemon Lovely

Link do sklepu: Lemon Lovely

Ten kurs był dla mnie przede wszystkim świetną motywacją, żeby w końcu założyć sklep na Etsy. Dziewczyny dzielą się ogromną wiedzą, ale dzięki temu, że jest ona podzielona na moduły- nie czułam się przytłoczona. A pierwsze sprzedaże pojawiły się nawet przed końcem kursu!

Izabela Bułeczka

Link do strony: Iza Bułeczka

INFORMACJE TECHNICZNE

Wtyczka

Sprzedaże z Twojego linku afilianckiego będzie automatycznie – za pomocą plików cookies – zliczała specjalna aplikacja.

Sprzedaż kursu będzie trwała od 16 do 27 kwietnia i najlepiej by było, by dopiero w tym czasie informować Twoją społeczność i odbiorców o kursie.

Oczywiście, jeśli uznasz, że chcesz swój link afiliacyjny zamieszczać w sieci wcześniej, nic nie “przepadnie” -> gdy osoba wcześniej zaglądająca na stronę z Twojego polecenia wróci na nią w czasie trwania sprzedaży i dokona zakupu, “ciasteczka” będą o tym pamiętać.

KONTAKT

Chcesz się ze mną łatwo skontaktować?

Napisz do mnie na adres kontakt@artlantyda.pl albo skorzystaj z formularza:

14 + 10 =